z
zeldathemes
Too rad to be sad
too glam to give a damn
Deborah // 14 // bands, animals, paranormal things, exploring, and more. Have a look around.
1234»
♢♢♢♢
thatlupa:

When nude sheer material actually matches your skin, righteously beautiful things happen 😍😍

thatlupa:

When nude sheer material actually matches your skin, righteously beautiful things happen 😍😍

7 hours ago on September 30th | J | 148,399 notes

spcsnaptags:

wolvensnothere:

kurtiswiebe:

This perfectly summarizes why I love the Simpsons and hate Family Guy. 

Yup.

So this.

I watched that episode with my family and I could just feel how uncomfortable everyone was. Honestly, it was a really jarring, unpleasant episode.

Homer is a terrible dad. So is Peter. But Homer’s saving grace has always been that he tries—he’s bad at it and he fucks it up a lot, but he loves his family and he wants to be better than he is.

One of my favorite Homer moments is in “Diatribe of a Mad Housewife.” Tl;dr Marge writes a steamy romance novel starring herself and Ned, and when Homer finds out, he chases down Ned and, rather than attack him, asks him to teach him how to be a better husband.

There’s some part of his stupid self that wants to do better.

I never got that impression with Peter. Instead, the family has gotten more and more abusive towards Meg. It’s really unsettling for me when I started realizing that’s what happens sometimes in abusive families. Abusers sometimes single out one child to abuse, and quite often the other family members take the abuser’s side. After all, it’s easier to side with an abuser than to run the risk of becoming the target yourself.

There’s never really a point where it seems like Peter cares at all that his shitty behavior impacts his family. It actually seems to have gotten worse over the years. He expects everyone to clean up his messes because that’s always what happens; there’s really no reason for him not to be shitty.

And it’s easy to see how Meg is affected. She doesn’t have much of a character, really, because so much her screen time is devoted to being abused. The bits of character development all seem to hinge on her being this sad, neglected person who’s trying her best but never really gets any help from anyone. Quite the opposite; there have been a lot of episodes where her family sabotages any attempts to be herself.

It can be easy to forget how awful this behavior is when the only context is the show itself (frankly, everyone on Family Guy is kind of terrible). Seeing it played against the Simpsons, who are a flawed and dysfunctional but ultimately loving family, was painful to watch.

8 hours ago on September 30th | J | 101,306 notes

arefalloutboybacktogetheryet:

to the end my chemical romance | three cheers for sweet revenge | 2004

"this elevator only goes up to ten"

bureau gerard way | hesitant alien | 2014

"elevator please direct me to level ten"

9 hours ago on September 30th | J | 2,174 notes

twinkjared:

Clear + jumping and landing on things.

9 hours ago on September 30th | J | 1,121 notes

jphani:

do u ever miss a friend but u don’t want to tell them bc they’re probably doing perfectly fine without u and to them it probably doesn’t even matter and so u don’t want them to think ur annoying or needy

9 hours ago on September 30th | J | 10,310 notes

[x]

9 hours ago on September 30th | J | 4,616 notes
elenahemmo:

5 Seconds of Summer perform live on ‘Good Morning America’ - September 30, 2014.

elenahemmo:

5 Seconds of Summer perform live on ‘Good Morning America’ - September 30, 2014.

9 hours ago on September 30th | J | 3,706 notes

nohetero-superpotterlock:

this movie was actally great

10 hours ago on September 30th | J | 94,755 notes

destispell:

sam pepper is currently unemployed, being blacklisted by other youtubers, being banned from vidcon, has lost tons of followers on all social media accounts, and has a police report filed against him.

karma did not come back to bite sam pepper. karma came back, dragged sam pepper out of his house and beat the living shit out of him.

1 day ago on September 29th | J | 107,061 notes

[heart eyes emoji]

1 day ago on September 29th | J | 1,029 notes

run-lonely-tardis-man:

omgtsn:

highnoonhex:

mistahgrundy:

kat-reverie:

omgtsn:

a masterpost

fUVK HSDGUJWKEG i love this

SPOOPY BUS

This is actually pissing me off. It has begun to ruin halloween for me knowing people don’t spell check. Things are massed produced in factories and sent out for sale to the public spelt spoopy, doo, and creppy. Like what the actual fuck. My computer even automatically changes spoopy to spooky. I mean, come on. The best holiday season and businesses don’t even care enough about it to spell check the items they’re gonna sell. Fuck this shit.

come on buddy wheres your smngfiehp cheer

image

HOW DO YOU FUCK UP THAT BADLY IM DYING

1 day ago on September 29th | J | 197,934 notes
1-50 (or which ever one u wanna do)


1. Your romantic interests - MICHAEL CLIFFORD

2. Your past relationship - never had one
3. Your current relationship - (im in one with michael clifford, mentally)
4. Your best friend- caleigh, anna, sarah, alyssa, harmony, andrea, kirsten
5. Your worst friend - um. im not gonna say cause theyre not even my friend tbh ahahh
6. Your parents - my mom is rad but my dad is not
7. Your siblings - 2 older sisters, both are rad as hell
8. Your pets - a cat named Caroline and a dog named Levi
9. Your dreams - to meet 5sos and marry michael clifford
10. Your day dreams - literally the same as my dreams
11. Your sleeping patterns - awful
12. Your eating habits - theyre fine
13. Your hobbies - singing, drawing, fangirling
14. Your hopes - your dREAMS YOUR EVERYTHINGGGGG, WELL DARLING II HOOOOOPEE THAT YOU WONT LEAAVE, BUT I HAVE A QUESTION, WHAT IS LOVE? WHAT IS LOVE? LOOOOVE, IS IT GIVING UP? lmao jk but i hope that i get good grades this year
15. Your fears - death and clowns
16. Your confidence - eh its good i guess
17. Your anxieties - a l Ot
18. Your greatest adventure - warped tour
19. Your worst mistake - uh. telling this guy i liked him two summers ago. 0/10 would not recommend
20. Your emotions - terrible bc WWA
21. Your thoughts - theyre good i guess theyre all about WWA
22. Your physical ills - nothing right now
23. Your eyes - brown
24. Your ears - rad
25. Your taste - good?
26. Your bad habits - cracking my knuckles
27. Your good habits - ?? i can memorise band members information in seconds flat
28. Your music - AMAZING
29. Your writing - not so amazing
30. Your philosphies - id ont have any/
31. Your sexuality - straight lmao
32. Your likes - BANDS HAHA LOTS OF BANDS ALSO YOUTUBERS
33. Your dislikes - this one kid in my french class
35. Your fetishes - i donthave any
36. Your turn-offs - smokers tbh like its attractive in theory but then u see it/smell it and ur like ahah no
37. Your first sexual experience - never
38. Your last sexual experience - also never
39. Your fantasties - meeting 5sos and marrying michael and having punk rock babies
40. Your favourite games - LOZ, mario, HP lego XD, bioshock, amnesia
41. Your favourite books - HP, ASOUF, TFIOS, WGWG, The hobbit, its kind of a funny story, perks
42. Your favourite play - hoo ha um hamlet?? frankenstein
43. Your personality - its great tbh 
44. Your quirks - i say “rad” a lot ahahah
45. Your sameness - what
46. Your depression - PCD AF
47. Your happiness - bands and friends tbh
48. Your role model/inspiration - well. it was jason veeoneeye. but. after all that thats happened recently. idk. but. yeah. BUT ashton irwin, damon fizzy, michael clifford, kellin quinn, austin carlile, alex gaskarth.
49. Your flexibility - very flexible!
50. Your clothes - hhahahahahhhahaha 95% black clothing, 5% band merch.

1 day ago on September 29th | J | 0 notes

LINKS TO WHERE WE ARE TOUR VIDEOS

THESE ARE ALL MY VIDEOS SO PLEASE DO NOT CLAIM AS YOUR OWN!

She Looks So Perfect

Good Girls

What Makes You Beautiful

Diana

Better Than Words

Liam’s Speech

18

Long Way Home

Midnight Memories

Liam & Harry’s Speeches

Rock Me

Don’t Forget Where You Belong

Little Things

Happily

5SOS’ introductions

1 day ago on September 29th | J | 1 note
thecursedknight:

owlgoggles20:

Steal His Look: Smitty Werbenjaegermanjensen
Sorry but this look is currently unavailable
It was his hat, Mr. Krabs
He was #1

Oh god this has to be the best one yet

thecursedknight:

owlgoggles20:

Steal His Look: Smitty Werbenjaegermanjensen

Sorry but this look is currently unavailable

It was his hat, Mr. Krabs

He was #1

Oh god this has to be the best one yet

1 day ago on September 29th | J | 86,612 notes
allthingshyper:


gehayi:

hiddlesbatchlove:

sources:
Engagdget
DailyTech
CBS

They turned RNA into an anti-virus program. That is amazing.

Let me restate this in case it didn’t sink in the first time
Researchers physically DELETED ALL TRACES of the HIV virus from a human cell.
ALL OF IT.
IF YOU ARE NOT EXCITED ABOUT THAT I DON’T THINK YOU KNOW WHAT HIV IS

allthingshyper:

gehayi:

hiddlesbatchlove:

sources:

Engagdget

DailyTech

CBS

They turned RNA into an anti-virus program. That is amazing.

Let me restate this in case it didn’t sink in the first time

Researchers physically DELETED ALL TRACES of the HIV virus from a human cell.

ALL OF IT.

IF YOU ARE NOT EXCITED ABOUT THAT I DON’T THINK YOU KNOW WHAT HIV IS

1 day ago on September 29th | J | 270,871 notes